Selasa, Mac 31, 2009

Sotong,Udang dan Kerang




8 ulasan:

zino berkata...

terkenal ke kat sana? i mean seafood tu..

Pok Li berkata...

Inilah mercu tanda marang. Musim ni dah bermula musim candat sotong. Festival candat akan bermula dari 24 April - 8 Mei

Pok Li berkata...

Inilah mercu tanda marang. Musim ni dah bermula musim candat sotong. Festival candat akan bermula dari 24 April - 8 Mei

zino berkata...

ada kawan ganu ajak datang sana candat sotong..tak kesempatan lagi hehe

Tirana berkata...

Uiiiiishhhh..cantiknya mercu tanda ni...terimakasih Pok Li kerana tunjuk gambar..dapat juga tengok..

Pok Li berkata...

Zino
Saya tak tahan mabuk laut. Memancing pun bukan hobi saya

Tirana
Marilah ke Terengganu. Pelbagai lagi mercu tanda selain dari Batu Bersurat.

Pok Li berkata...

Zino
Saya tak tahan mabuk laut. Memancing pun bukan hobi saya

Tirana
Marilah ke Terengganu. Pelbagai lagi mercu tanda selain dari Batu Bersurat.

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

kt mana ni ek??