Jumaat, Mac 06, 2009

Anakku Ramai

Posted by Picasa

8 ulasan:

sakurasa 2 berkata...

he he he
ramainya...
sakura ada kucing
lum ada baby lagi

zino berkata...

ramai nya.... nak sekor boleh hehe

Tirana berkata...

Ni kembar berapa ni Pok Li..ramainya adik beradik kucing..jenuh ibunya nak menjaga..hehehe

mem-Besar berkata...

salam!! satu emak bleh jaga ramai anak ... tapi ramai anak belum tentu bleh jaga satu emak .. kan?

mongkut berkata...

Cutenya anak-anak Pok Li! Berwarna-warni lagi.

Pok Li berkata...

Sakurasa 2

Saya bela banyak kucing. Tapi kucing jalanan. Ramai yang buang begitu saja depan rumah.

zino
Nak dua pun boleh :)

Tirana
Anak angkat belaka tu. Anaknya yang sebenar warna kuning tu seekornya :).

mem-Besar
Itulah yang kita takuti, jika anak-anak kita tak dapat nak jaga kita macam kita jaga mereka.

Mongkut
Isteri selalu membahasakan dirinya 'mak'. Heran, heran.

abg sidi berkata...

baguihnya.. pok li. Kalaulah ramai umat macam pokli didunia.. Amanlah haiwan-haiwan di dunia ni

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

huyoo!!